Četvrtak, 17 Oktobar 2019.
Poljoprivredni portal kluba 100P PLUS

Vojvođanska trpeza kao brend

Asocijaciju gastronomskih i etno manifestacija Vojvodine „Vojvođanska trpeza“

VOJVOĐANSKA TRPEZA KAO BREND

Novi Sad, 21.11.2010

  • Predstavnici devet turističko-privrednih manifestacija iz Vojvodine rešili su da se udruže i formiraju Asocijaciju gastronomskih i etno manifestacija Vojvodine „Vojvođanska trpeza“. Asocijaciju „Vojvođanska trpeza“ formirali su Udruženje „Kobasicijada“ iz Turije, „Pihtijada“ iz Rumenke, „Rakijada“ iz Kovilja, „Štrudlijada“ iz Novog Miloševa, „Lemečki kulen“ iz Svetozara Miletića, „Kulenijada“ iz Bačkog Petrovca, „Kajganijada“ iz Bukovca-Sombora, „Škembijada“ iz Žablja, „Rimski dani“ iz Hrtkovca i „Čvarak fest“ iz Kaća. Osnivačka skupština ove nove gastro i etno manifestacije održana je u Hrtkovcima gde je usvojen osnivački akt i statut, a sedište „Vojvođanske trpeze“ biće u Turiji.

Sedište “Vojvođanske trpeze” biće u Turiji

  • Objedinjavanje seoskih turističkih manifestacija, odnosno gastro i etno priredbi nametnulo se kao potreba, kako bi ove priredbe koje se održavaju već godinama i postale su poznate i van granica zemlje, još snažnije promovisale narodno stvaralaštvo posebno u ruralnim sredinama, gastro i etno turističku ponudu Vojvodine, te multikulturalnost, multinacionalnost i multikonfesionalnost narodnog stvaralaštva na području AP Vojvodine.
  • „Vojvođanska trpeza“, uz dobru organizaciju, očekuje podršku i pomoć svih relavantnih državnih institucija, kako bi ove seoske manifestacije postale značajan deo kontinentalne turističke ponude. Svu raznolikost i specifičnost ravnice turisti upravo mogu da dožive na ovim seoskim gastro i etno manifestacijama, ali uz još bolju organizaciju i dovođenje turista. Spisak nije zaključen, i druge privredno-turističke priredbe u Vojvodini mogu da postanu članovi ove porodice seoskih turističkih entuzijasta Vojvodine.

Izvor: Dnevnik, S. Bojević